Співпраця

Маркетинг
Спонсори

 

 

     Середня кількість відвідувачів пляжу складає декілька тисяч чоловік в день. Реклама на спортивному обладнанні є найбільш помітною. Крім того, проведення усіх турнірів забезпечуватиметься широким висвітленням у пресі (програми новин, спеціалізовані спортивні програми, репортажі і т. ін.) та прямою трансляцією змагань, а також за результатами турнірів проводиться підсумкова прес-конференція, що дозволить спонсорам, зробивши реальний вклад в розвиток спорту та здорового способу життя, закріпити свій позитивний імідж та отримати переваги над конкурентами.
 

 

 

Засоби реклами під час турнірів:


  • форма гравців з логотипами спонсорів;
  • форма суддів та обслуговуючого персоналу з логотипами спонсорів;
  • розміщення банерів 2м х1м по периметру ігрових майданчиків;
  • проведення різноманітних заходів та акцій серед гравців та вболівальників;
  • розповсюдження власної рекламно сувенірну продукції;
  • запровадження спеціальної номінації (Містер або Міс матчу, за волю до перемоги, самому активному уболівальнику, самому молодому гравцю та інші), вручення фірмового призу.
  • реєстрація учасників на змагання відбувається за допомогою інтернету та факсимільного зв’язку (підтверджується на місці) і припиняється за 3 дні до початку змагань

 

 

Спеціальні пропозиції для спонсорів ЦЕНТРУ:


  1. назва спорткомплексу носитиме ім'я компанії (особи) спонсора;
  2. назва турнірів носитиме ім’я компанії (особи) спонсора;
  3. брендоване функціональне обладнання (сітка, стійки захисту, зонти, столи);
  4. брендовані тенти, флаги, банери на трибунах;
  5. прапори та банери ззовні спортивного комплексу.

З приводу питань спонсорства та підтримки змагань, а також діяльності Центру звертатися до президії ЦРПВ.